روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت دوم)

روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت دوم)

روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت دوم)

 

روش های اصولی در اسباب کشی و اتوبار کردن (اسباب قسمت دوم)

 

اگر میخواهید در اسباب‌کشی و اتوبار کردن اسباب ، سردرگم نشوید، یک فهرست از تمام کارها و اسبابی که باید جمع و جور و اتوبار کنید، تهیه کنید.

با ابن برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک میبینید و تمام فشار کاری در یک روز را متحمل نشوید.
وسایل و ظروف شکستنی احتیاج به دقت بیشتری نسبت به بقیه اجسام برای بسته بندی و اتوبار کردن دارد،. وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک‌های حباب‌دار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته‌بندی کرده و چسب بزنید.
لباس‌ها و حوله ها یا کیف و هرچیزی را که به چوب‌لباسی وصل است ، با همان چوب لباسی به صورت مجموعه‌ای در یک پلاستیک اندازه یا درون یک ملافه قرار دهید. اگر چمدان‌های بزرگ و جاداری هم در اختیار دارید ، لباس‌ها را درون آن جاسازی کنید. لوازم ضروری مثل حوله، مسواک، لباس‌های دم‌دستی را در جایی قرار دهید که به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
بهتر است چند روز قبل از اسباب‌کشی به خانه جدید سری بزنید، پنجره‌ها را اندازه بگیرید تا پرده‌هایتان را با اندازه‌های جدید هماهنگ کنید. هرچیز جدیدی که قرار است خریداری کنید بعد از دیدن خانه جدید خریداری کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است و احتمال می‌دهید که به‌زودی مجبورید از این خانه جدید هم بلند شوید، لازم نیست اندازه‌ پرده‌هایتان را دست بزنید.

قبل از اتوبار کردن وسایل به محله‌ جدیدتان بروید و یک مسیر خوب برای روز اسباب‌کشی انتخاب کنید. روز اسباب‌کشی دیگر زمانی برای کشف کردن آدرس خانه‌ جدیدتان نیست.
تلاش‌تان را بکنید که یکی دوروز قبل از اسباب‌کشی به خانه‌ جدید رفته و نظافت کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است گاهی صاحبخانه این ظیفه را انجام میدهد ولی حتی اگر صاحبخانه به شما گفت که این کار را می‌کند، حتما پیش از اسباب‌کشی سری به خانه بزنید.
حواستان به غذای روز اسباب‌کشی باشد زیرا روز اسباب‌کشی هم خسته‌اید و هم وسایل آشپزی داخل کارتن و بسته‌بندی است و  غذا درست کردن کار راحتی نیست. . از طرفی برای بازیابی انرژی و جبران خستگی بعد از اسباب کشی و اتوبار ، نیاز به یک وعده غذایی خوب دارید.

 

میتوانید برای انتخاب یک اتوبار مطمئن، اتوبار فاطمی را انتخاب کرده و برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با اتوبار فاطمی

2018-03-11T15:29:00-01:00