اتوبار شمال تهران

اتوبار شمال تهران
اتوبار شمال تهران 2020-09-19T10:41:27+00:00
اتوبار شمال تهران

اتوبار شمال تهران

تهران و به ویژه مناطق شمال تهران از پر رفت و آمد تربن مناطق می باشند که اسباب کشی را در این محدوده دشوار میکند. اتوبار شمال تهران سالها است که خدمات حمل بار و اسباب کشی را به ساکنین شمال تهران ارائه میدهد. تیم حرفه ای ما برای انواع خدمات اسباب کشی و جابجایی ادارات و منازل در این محدوده آماده ارائه خدمات می باشد.

اتوبار شمال تهران خدمات حمل اثاثه را در تمام روزهای هفته و به صورت بیست و چهار ساعته برای ساکنین ارائه میدهیم. همچنین که خدمات تنها محدوده به حمل و جابجایی اثاثه و ارسال ماشین مناسب برای انتقال نیست. بلکه خدمات بسته بندی و چیدمان را برای ادارت، سازمان ها و منازل هم در بر میگیرد.

دریافت خدمات اتوبار شمال تهران، به شما کمک میکند تا با یک راننده حرفه ای، از مسیر مناسب، یک اسباب کشی حرفه ای و آسان را تجربه کنید. تمام جزئیات مربوط به اسباب کشی و حمل اثاثه پیش از رزرو خدمات بررسی میشود و به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین قیمت ها و هزینه ها بر اساس بودجه شما و شرایط اسباب کشی تعیین میشود تا فشار این کار را برای شما کاهش دهیم.

نکات مهم درباره استفاده از خدمات اتوبار شمال تهران 

👈 خدمات اسباب کشی و حمل بار در تابستان 

بهترین زمان برای اسباب کشی روزهای بلند تابستان است. اغلب خانواده ها این روزها را برای جابجایی منزل انتخاب میکنند. زیرا زمان بیشتر برای انجام کارها دارند. اما بهتر است به دلیل روشنایی روز خود را خسته نکنید و کارها را به ساعات پایانی روز نیاندازید. در هر روزی از سال که باشیم، بهتر است اسباب کشی در ساعات اولیه روز انجام شود. 

👈 اسباب کشی در زمستان 

اگر در روزهای سرد سال تصمیم به اسباب کشی دارید، بهتر است حتما لباس گرم در دسترس خود داشته باشید. توصیه میشود شرایط آب و هوا را در رزوهای قبل از اسباب کشی بررسی کنید و مطمئن شوید که روز بارانی در انتظار شما نیست. بارش باران و برف کار را سخت خواهد کرد و نیاز است تا بار و اثاثه با احتیاط بیشتری حمل شوند. 

👈 رزرو خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران 

تفاوتی ندارد که چه روزی از هفته تصمیم به جابجایی و اسباب کشی دارید. اتوبار شمال تهران، معمولا ترافیک زیادی را برای ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار، در تمام روزهای هفته تجربه میکند. پس بهتر است از چند روز قبل خدمات را برای اسباب کشی یا ارسال بار رزرو کنید تا کار شما به تاخیر نیافتد. 

اتوبار شمال تهران - اتوبار فاطمی - اتوبار تهران

خدمات بسته بندی اثاثه در اتوبار شمال تهران 

بهترین راه برای به حداقل رساندن فشار اسباب کشی و جابجایی استفاده از خدمات بسته بندی اتوبار شمال تهران است. خدمات ما حرفه ای، اصولی و کاملا سازگار با محیط زیست ارائه میشود تا رضایت مشتریان را در طول روز اسباب کشی جلب کنیم. 

جعبه های مورد استفاده برای این کار محکم و بادوام هستند و از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند. میتوان از این جعبه ها بارها استفاده کرد و آسیب نخواهند دید. 

اگر نیاز به لوازم ضروری برای بسته بندی داشته باشید میتوانید این لوازم را به همراه خدمات دریافت کنید. به این معنی که شما روزوهای پیش از اسباب کشی لوازم و ابزار مناسب را به همراه خدمه اتوبار رزرو و دریافت میکنید تا کار شما برای بسته بندی آسان تر باشد. 

برای جابجایی در منطقه شمال تهران یا اسباب کشی به دیگر مناطق میتوانید این خدمات را به همراه ماشین مناسب برای حمل اثاثه رزرو کنید. معمولا ماشین مناسب برای این کار خاور یا کامیون است. اما برای اسباب کشی های جزئی میتوانید وانت یا نیسان هم درخواست نمائید. 

بسته بندی اثاثه برای حمل یکی از قسمت های اصلی اسباب کشی است. اگر این کار درست و اصولی انجام نشود، مطمئن باشید که بار شما سالم به مقصد نمیرسد. ما بهترین جعبه ها و لوازم را برای این کار در نظر میگیریم و کار را درست و اصولی انجام میدهیم تا در زمان حمل کوچکترین آسیبی به بار وارد نشود. 

چرا به خدمات اتوبار شمال تهران نیاز داریم ؟

✔️ خدمات ما سریع و کارآمد برای جابجایی و ارسال بار به هر نقطه تهران در اختیار شما می باشد.

✔️ ما میتوانیم بهترین لوازم را برای بسته بندی در اختیار شما بگذاریم.

✔️ بسته بندی حرفه ای باکیفیت بالا برای ادارات و منازل انجام خواهد شد.

✔️ بسته به نوع خدماتی که شما دریافت میکنید، انواع بیمه نامه به شما پیشنهاد میشود.

✔️ قیمت های مناسب و رقابتی برای خدمات تعیین میشود.

✔️ برای انتقال از بهترین و مناسب ترین وسیله نقلیه جهت حمل بار استفاده میشود.

✔️ میتوانید خدمات چیدمان اثاثه را از اتوبار شمال تهران دریافت کنید.

اتوبار شمال تهران - اتوبار فاطمی - اتوبار
انواع خدمات بسته بندی اتوبار شمال تهران

برای بسته بندی اثاثه جهت حمل و جابجایی، چند روش متفاوت وجود دارد. همکاران ما در این امر با تجربه هستند، زیرا این کار یکی از حساس ترین مراحل کارهای مربوط به اسباب کشی است. 

🟠 هر زمان که بخواهید وسائل با ارزش، عتیقه جات و لوازم ظریف را جابجا کنید، ما از روش های دقیق برای بسته بندی این وسیله ها استفاده میکنیم. لازم است که اثاثه از این دست را با پلاستیک های حباب دار و در جعبه های مخصوص بسته بندی کنید. 

🟠 اگر تصمیم به ارسال بار به شهرستان را دارید، حمل و نقل ما کاملا ایمن این کار را برای شما انجام میدهد. بسته بندی و حمل بار به شهری دیگر به دلیل دوری راه و طولانی بودن مسیر باید با دقت بیشتری انجام شود تا بار دچار ضربه، پوسیدگی و فشار زیاد نشود.

🟠 مبلمان و وسیله های حساس منزل بهتر است که با پتو یا سلفون بسته بندی شوند. این روش به خوبی از لوازم شما در زمان حمل مراقبت میکند و مانع از آسیب و ضرب دیدگی مبلمان خواهد شد. اتوبار شمال تهران این روش ها را بهترین شکل اجرا میکند. 

سوالات متداول

بله – خدمات بسته بندی جدا از خدمات حمل و ارسال بار محاسبه میشود. 

وسائل بسته بندی شامل :

چسب پهن

کارتن چند لایه و ضخیم در ابعاد و اندازه های متفاوت 

کارتن رگال دار

نخ محکم برای بسته بندی جعبه ها 

میشود.