اتوبار جنوب تهران

اتوبار جنوب تهران
اتوبار جنوب تهران 2020-09-05T09:18:11+00:00
اتوبار جنوب تهران

اتوبار جنوب تهران

ما در اتوبار جنوب تهران به صورت متفاوتی به نیازهای شما برای حمل بار و اثاثه پاسخ میدهیم و مفهوم جدیدی از اسباب کشی را به شما ارائه خواهیم داد. در خانه جدید شما، تیم ما هریک از وسیله ها را در مکان مورد نیاز قرار میدهند. از جمله چیدمان مبلمان ، کمدها، فرش و … را میتوانید با کمک خدمه اتوبار جنوب تهران جابجا کنید.

هدف ما این است که نگران چیزی نباشید و بدون هیچ استرسی خانه خود را جابجا کنید و تنها به فکر لذت بردن از خانه جدید باشید. خدمات اسباب کشی ما علاوه بر جابجایی برای منازل، اسباب کشی برای ادارات و … را نیز شامل میشود. در صورت لزوم میتوانید این سرویس ها را رزرو کرده و دریافت کنید.

سابقه ما در بخش حمل و نقل اثاثه و بار، ضامن کیفیت ارائه خدمات ما خواهد بود تا شما یک اسباب کشی آسان را با اتوبار جنوب تهران تجربه کنید. با ما تماس بگیرید و بعد از مشاوره رایگان برای اسباب کشی و انتقال بار با همکاران ما، سرویس مورد نیاز خود را رزرو کنید.

اتوبار جنوب تهران - اتوبار فاطمی

اسباب کشی آسان با اتوبار جنوب تهران 

در اتوبار جنوب تهران، ما هر روز سخت کار میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اسباب کشی شما آسان میشود و یک تجربه خوب از این روز خواهید داشت. برای انجام این کار ما مجموعه ای از خدمات را ارائه میدهیم که میتواند کاملا برای شما اختصاصی باشد. 

این خدمات متناسب با نیاز شما و تا جای ممکن برای راحتی کار شما خواهد بود. میتوانید مشاوره رایگان را برای ارزیابی اسباب کشی در منطقه جنوب تهران دریافت کنید تا کارهای مربوط به جابجایی و اسباب کشی شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. 

شما میتوانید یک برنامه ریزی دقیق برای این روز داشته باشید و انوع بیمه نامه ها، ماشین های مناسب باربری، خدمات بسته بندی و چیدمان اثاثه را از ما در صورت نیاز رزرو و دریافت کنید. همکاران ما در شرکت فاطمی اتوبار پاسخگوی شما خواهند بود. 

امکانات ویژه اتوبار جنوب تهران 

خدمه حرفه ای و ماهر 

ما از افراد حرفه ای و ماهر برای ارائه خدمات اتوبار و اسباب کشی در جنوب تهران کمک گرفته ایم تا بار شما را آسان و ایمن جابجا میکنیم.

راننده های ما مسلط و ماهر هستند و کاملا به مسیر ها آشنایی دارند تا زمان شما را برای اسباب کشی مدیریت کنیم. 

خدمات ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هدف اصلی ما از ارائه خدمات در اتوبار جنوب تهران این است که کارهای اسباب کشی را برای شما تا حد امکان آسان کنیم. 

خدمات را میتوانید در تمام ساعات روز و در تمام روزهای هفته و حتی ایام تعطیل دریافت کنید. 

خدمات بسته بندی 

افراد حرفه ای و باتجربه در اتوبار تهران وسائل شما را جمع آوری و بسته بندی میکنند و مبلمان و میزها، بوفه ها و .. را با بهترین لوازم محافظت خواهند کرد تا کوچکترین ضربه متوجه آنها نشود.

بسته بندی شامل انواع مبلمان و صندلی ها، تجهیزات اداری و … میشود.

مشاوره رایگان 

مشاوران ما برای هماهنگی اسباب کشی و جابجایی شما یک برنامه دقیق ارائه خواهند داد. برای کمک به شما در انطباق بهتر با مکان جدید، ارزیابی ها در محل جدید انجام میگیرد و به علاوه خدمات ویژه را میتوانید از ما دریافت کنید.

مشاوره برای شما کاملا رایگان خواهد بود. 

خدمات بسته بندی و چیدمان در اتوبار جنوب تهران

جابجایی و اسباب کشی، کار پیچیده ای است که نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد. وظایف و کارها باید از قبل برنامه ریزی شده باشد و برای آخرین لحظه گذاشته نشود. اگر نمیخواهید با دردسرها سورپرایز شوید، بهتر است کارها را در زمان مناسب انجام دهید.

به طور مثال اگر نیاز به رنگ آمیزی خانه جدید دارید، این کار را قبل از ورود به آن انجام دهید، در حالیکه هنوز خالی است. در وقت و انرژی خود به این ترتیب صرفه جویی خواهید کرد.

همچنین باید تمام لباس ها، پرده هاو فرش ها و … را که قرار است بسته بندی شود، بشوئید. به این ترتیب هنگام ورود به خانه جدید تنها نیاز به بازکردن بسته بندی خواهید داشت تا آنها را در جای خود قرار دهید.

اگر نمیتوانید اثاثه و وسائل را در جای خود قرار دهید و برای چیدمان نیاز به کمک دارید، میتوانید از همکاران ما در اتوبار جنوب تهران کمک بگیرید تا وسائل را جدا کنید، بسته بندی کنید، مرتب کنید و جابجا نمائید. به این ترتیب آرامش و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

اتوبار جنوب تهران - اتوبار تهران - اتوبار فاطمی
نکات مهم در استفاده از خدمات بسته بندی اتوبار جنوب تهران 

نکات مهم در رزرو و استفاده از خدمات بسته بندی اتوبار جنوب تهران این است که :

👈 ما برای این کار از جعبه های محکم و مناسب استفاده میکنیم. 

👈 اندازه ها مناسب برای بسته بندی لوازم از کارتن ها لازم است تا همه چیز به درستی بسته بندی شود.

👈 محتویات داخل جعبه با ماژیک یا برچسب مشخص خواهد شد تا بعدا راحت تر آنها را پیدا کنید. 

👈 بهتر است اجسام کوچک مانند پیچ و مهره و اتصالات پس از باز کردن دورن پلاستیک قرار گیرند.

👈 برای جابجایی وسیله ها و اجسام سنگین از جعبه های مناسب استفاده میشود.

👈 برای بسته بندی لباس ها از چمدان یا کارتن مناسب و رگال دار استفاده خواهد شد. 

👈 اشیاء شکننده را باید درون پارچه یا کاغذ پیچید تا از حرکت و تکان خوردن احتمالی آنها جلوگیری شود.

👈 برای صرفه جویی در فضا اگر امکان جدا کردن مبل ها و تخت ها وجود دارد، بهتر است آنها را جدا کرده و سپس در منزل جدید دوباره مونتاژ نمود. 

👈 از پتوهای محکم یا پلاستیک حباب دار برای بسته بندی مبل ها استفاده میشود و گوشه ها و پایه ها به خوبی پوشانده خواهد شد. 

👈 لوزام خانگی مانند یخچال و فریزر باید از روزهای قبل تمیز شوند تا در زمان حمل آسیب نبینند. 

پرسش های متداول در زمینه اتوبار جنوب تهران

هزینه اتوبار جنوب تهران به میزان بار و وسیله های شما و به نسبت آن ماشین باربری مناسب و مسافت جهت حمل بار بستگی دارد. میتوانید با ترفندهایی حجم بار را کاهش دهید و اسباب کشی ارازن تری را تجربه کنید.

بسته به حجم وسیله ها و اثاثه شما، ماشین باربری میتواند متفاوت باشد. معمولا برای اسباب کشی منازل از خاور یا کامیون استفاده میکنیم و برای حمل بار با حجم کمتر میتوان از وانت یا نیسان استفاده کرد. بهتر است قبل از رزرو در این باره از شرکت فاطمی اتوبار مشورت بگیرید.