اتوبار شرق تهران

اتوبار شرق تهران
اتوبار شرق تهران 2020-09-07T10:05:46+00:00

اتوبار شرق تهران

اتوبار شرق تهران در جابجایی و حمل اثاثه به شما کمک خواهد کرد، زیرا اسباب کشی شما نباید با استرس همراه باشد. به این دلیل ما خدمات زیر را به شما ارائه میدهیم :

اتوبار شرق تهران - اتوبار تهران - باربری

✔️ بیمه کامل بار و ارائه بیمه نامه باربری

✔️ حمل و نقل ایمن و تضمینی وسیله ها و اثاثه شما 

✔️ ارائه خدمات چیدمان وسیله ها در صورت نیاز 

✔️ مشاوره و نظرسنجی رایگان برای مشتریان 

✔️ ارائه خدمات بسته بندی در صورت نیاز مشتری

✔️ خدمات حمل و نقل بیست و چهار ساعته در تمام روزهای هفته 

اسباب کشی در ۴ مرحله با اتوبار شرق تهران 

۴

خدمات باز کردن و چیدمان وسیله ها برای شما انجام خواهد شد تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

۳

بار و اثاثه شما در ماشین مناسب بارگیری شده و به سمت مقصد مورد نظر منتقل و ارسال خواهد شد. 

۲

اثاثه و لوازم بسته بندی شده را آماده کنید و یا از ما برای بسته بندی لوازم و مبلمان کمک بگیرید تا اسباب کشی ایمن و راحتی را تجربه کنید.

۱

با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را برای اتوبار  و اسباب کشی از طریق تلفن رزرو نمائید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اتوبار شرق تهران - اتوبار - اتوبار تهران

چگونه از خدمات اتوبار شرق تهران استفاده کنیم ؟

برای رزرو خدمات اتوبار تهران میتوانید از طریق تلفن و صحبت با همکاران ما، سرویس اسباب کشی و حمل بار را درخواست کنید. ما در رابطه با نوع ملک (خانه یا آپارتمان)، تعداد اتاق ها، حجم بار و وسیله های سنگین تر مثل یخچال ساید بای ساید و پیانو و … سوال خواهیم کرد.

این به ما کمک میکند تا پیش از رزرو خدمات، پیشنهادهای مناسب را در اختیار شما قرار دهیم. سپس خدمات برای شما رزرو خواهد شد. 

اگر شما دارای خانه با بیش از سه اتاق خواب هستید، پیش از اعلام قیمت باید یک نقشه از خانه خود ارائه دهید. همکاران ما در این مورد از شما سوال میکنند تا در زمان و هزینه های شما برای اسباب کشی صرفه جویی شود. 

اتوبار شرق تهران - فاطمی اتوبار - اتوبار تهران

هزینه اتوبار شرق تهران چقدر است ؟

برای افراد و خدمه اتوبار مهم است که محل خوبی جهت پارک ماشین داشته باشند. محل پارک خودروی حمل اثاثه باید ایمن باشد. اگر محل مناسب پیدا نشود هزینه اتوبار برای شما بیشتر خواهد شد. اگر بارگیری بلافاصله شروع شود و شما همه چیز را درست بسته بندی کرده باشید، هزینه شما برای اسباب کشی کمتر خواهد بود. 

خدمه اتوبار شرق تهران خوشحال خواهند شد تا در بسته بندی اثاثه سنگین مانند مبلمان و یخچال و فریز به شما کمک کنند. این کارها به سرعت اسباب کشی اضافه میکند و امنیت بار را بیشتر خواهد کرد. توجه داشته باشید که وزن جعبه ها نباید بیش از ۲۰ کیلوگرم باشد. اگر برای بسته بندی نیاز به کمک دارید، میتوانید این خدمات را از فاطمی اتوبار رزرو کنید. 

اتوبار شرق تهران - فاطمی اتوبار

مزیت استفاده از خدمات اتوبار شرق تهران 

از نکات مثبت استفاده از خدمات اتوبار شرق تهران، این است که در بهترین زمان، بار شما را به مقصد خواهد رساند. رانندگان ما از سیستم GPS برای رسیدن به مقصد استفاده میکنند. با این وچود به دلیل بسته بندی نادرست توسط شما ما نمیتوانیم در قبال آسیب به بار مسئولیتی را قبول کنیم. 

از این رو ما به شما توصیه میکنیم که از تخصص ما در بسته بندی وسیله ها و لوازم خانه خود استفاده کنید. میتوانید این خدمات را تنها برای وسیله های بد بار و سنگین یا شکستنی و ظروف از ما بخواهید. با استفاده از خدمات بسته بندی اتوبار تهران بار شما در تمام مسیر بیمه میشود و در صورت خسارت، هزینه آن پرداخت خواهد شد. 

اگر برای بسته بندی وسائل به کمک نیاز دارید میتوانید این خدمت را از ما بخواهید و ما نیز مهارت و تجربه لازم خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد. علاوه بر این رانندگان ماهر و مسلط را در اختیار شما میگذاریم تا کار شما برای اسباب کشی اسان تر باشد و برای جابجایی وسیله های سنگین از ابزار مناسب استفاده خواهیم کرد. 

دلایل  استفاده از خدمات اتوبار شرق تهران

وسیله نقلیه مدرن و مجهز 

یکی از مهمترین قسمت های تجربه یک اسباب کشی باکیفیت، حمل و نقل آن است. همه وانت ها، کامیون ها، نیسان و خاور برای خدمات جابجایی در اختیار شما خواهند بود. میتوانید از این وسیله های مدرن به آسانی برای حمل بار استفاده کنید. این ماشین ها به طور مرتب بازرسی میشوند و کاملا ایمن هستند. 

بررسی کنید که حجم بار شما چقدر است و برای حمل و جابجایی به کدام وسیله نقلیه بیشتر احتیاج خواهید داشت. آنها همچنین دارای بالابر هستند تا کار حمل و بارگیری را برای وسیله های سنگین مانند پیانو و … به راحتی انجام دهند. 

اسباب کشی ایمن و بیمه شده 

ما در شرکت فاطمی اتوبار در تلاش هستیم که نیازها و ایمنی شما را در اولویت قرار دهیم. اگر به دنبال یک سرویس  سریع برای حمل بار و اثاثه هستید که بار شما را بیمه کند، ما میتوانیم این کار را با هزینه مقرون به صرفه برای شما انجام دهیم.

سرویس های ما برای اسباب کشی ادارات و منازل، سریع، آسان و برنامه ریزی شده است. همه این کارها توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام میشود تا خیال شما از بابت انجام کارها اسوده باشد و یک اسباب کشی راحت را تجربه کنید. 

بهترین خدمات بسته بندی

شما میتوانید برای اسباب کشی کارتن ها و لوازم باکیفیت را داشته باشید. به شرطی که خدمات بسته بندی را از ما سفارش دهید. بهتر است مبلمان و تخت ها را پیش از حمل باز کنید. ما همچنین میتوانیم برای مونتاژ کردن و سرهم کردن انها به شما در منزل جدید کمک کنیم.

شما با رزرو یک سرویس اسباب کشی میتوانید مزایای زیادی را به دست آورید و یک روز آرام و راحت را تجربه کنید. در صورت هر گونه مشکل میتوانید درباره استفاده از خدمات با مشورت کنید و سوالات خود را مطرح نمائید.