روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت اول)

روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت اول)

روش های اصولی اتوبار کردن اسباب (قسمت اول)

 

روش های اصولی در اسباب کشی و اتوبار کردن (اسباب قسمت اول)

کلمات جا به جا شدن و اسباب کشی و اتوبار کردن لوازم ،وقتی به میان می آید ، سخت ترین کارهای دنیا برای ما تداعی مسشود اما با به کار گیری چند روش اصولی برای اسباب کشی دیگر چندان کار سختی نیست ؛ به شرطی که به اصولات پایبند باشیم.
سلامتی مهم ترین نعمت است : یادتان باشد سلامتی واجب تر از اتوبار کردن اسباب و اثاثیه شماست ، پس هنگام اسباب کشی بار های سنگین را بلند نکنید و اثاث را در بسته بندی های کوچک تر انتخاب کنید . و بلند کردن و جا به جا کردن اسباب را به کارگران اتوبار بسپارید .
زیرا این اشخاص با روش حمل و بسته بندی آشنا ، و در این زمینه آموزش دیده اند.
هنگام بسته بندی روی زمین بنشینید و یا کارتن را روی میز قرار داده و شما روی صندلی نشسته و وسایل را در آن بچینید تا کمر درد هنگام اتوبار به سراغتان نیاید.
مثبت فکر کنید: به جای حرص خوردن و استری برای اتوبار کردن لوازم ، به خوبی های اساس کشی ، خانه جدید فکر کنید.
برای اسباب کشی از اطرافیانتان کمک بگیرید : اگر هیچ کمکی ندارید اجازه بدهید کسی از خانواده یا فامیل یا دوستان می‌خواهد بیاید کمک‌تان، تعارف را کنار بگذارید. ولی آن‌ قدری دور و برتان را شلوغ نکنید که کلافه شوید. البته با انتخاب یک اتوبار کارگران اتوبار تمامی وظایف خود را انجام میدهند.
وسایلی که لازم دارید: برای جابه جایی و اتوبار کردن شما باید پیش از آغاز اسباب‌کشی، وسایلی را بخرید و یا آماده کنید. کارتن‌هایی در اندازه های مختلف، مقدار زیادی طناب‌های های محکم، روزنامه باطله برای حفاظت از اشیای شکستنی، نوارچسب پهن برای محکم کردن کارتن ها، ماژیک‌ برای نوشتن روی کارتن‌ها.

 

میتوانید برای انتخاب یک اتوبار مطمئن، اتوبار فاطمی را انتخاب کرده و برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با اتوبار فاطمی

2018-03-11T15:31:57-01:00