نکات ضروری اسباب کشی

نکات ضروری اسباب کشی

نکات ضروری اسباب کشی

 

شاید انجام اسباب کشی برای شما امری ساده به نظر بیاید .در حالیکه کاملا در اشتباه هستید .سهل انگاری در بسته بندی و اسباب کشی باعث میشود بعدا دچار سردرگمی شوید .

برای بسته بندی وسایل پیش از اسباب کشی باید به نکاتی توجه کنید که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

۱- ابتدا یک لیست از کارهایی که باید انجام بدهید تهیه کنید .

۲- مشخص کنید که برای بسته بندی چه لوازم و تجهیزاتی نیاز است .جعبه ها در سایزهای مختلف ،طناب ،نوارچسب ،ماژیک و…تعدادی از این وسایل هستند .باربری فاطمی با در اختیار داشتن انواع پکیج های بسته بندی برای وسایل گوناکون کار شما را در این مرحله آسان کرده است .

۳- به یاد داشته باشید که پس از اسباب کشی کارهای پیش بینی نشده ی زیادی پیش رو خواهید داشت پس سعی کنید بیشتر کارها از جمله شستن و تمیز کردن وسایل به خصوص ظروف را پیش از جابجایی انجام دهید .

۴- اگر جعبه های مخصوص هر وسیله را نگه اشته اید بهترین کار این است که باز هم از همان جعبه ی مخصوص استفاده کنید ولی فراموش نکنید که از محکم بودن بسته بندی و اتصالات مطمئن شوید .

۵- در اسباب کشی هر وسیله ای که در آخر به کامیون منتقل شود در جای جدید اولین چیزی است که خارج می شود .پس در نظر داشته باشید که کدام وسیله در مکان جدید برای شما ضروری است .

 

باربری فاطمی با در اختیار داشتن تجهیزات کامل مخصوص باربری شما را از اولین مرحله ی اسباب کشی تا آخرین مرحله یاری می کند .سرویس دهی شبانه روزی باربری فاطمی  به شما عزیزان این امکان را میدهد که در هر زمانی که تمایل داشتید اقدام به جابجایی کنید .کافیست با ما تماس بگیرید .

 

نکات ضروری اسباب کشی

 

تماس با اتوبار فاطمی

2018-01-17T13:47:48-01:00