بهترین روش بسته بندی در باربری

بهترین روش بسته بندی در باربری
بهترین روش بسته بندی در باربری - باربری تهران

بهترین روش بسته بندی در باربری

بهترین روش بسته بندی در باربری کمک بسیار زیادی در سالم رسیدن اثاثیه به مقصد می کند. ممکن است برای بسته بندی اثاثیه اضطراب داشته باشید و این کاملاً طبیعی است چراکه خواهان سالم رسیدن وسایل به منزل جدید هستید.

بسته بندی اثاثیه یکی از راه های اصلی باربری محسوب می شود و اگر این کار به درستی انجام شود مطمئناً دیگر استرسی درباره ی سالم رسیدن وسایل به مقصد نخواهید داشت چراکه هرچقدر هم ماشین حمل اثاثیه تکان ها شدید بخورد بازهم امکان سالم ماندن وسایل بسیار زیاد است.

برای بسته بندی اثاثیه هم می توانید خودتان اقدام کنید هم اینکه از باربری تهران بخواهید این کار را برای شما انجام دهند ، ما بسته بندی اثاثیه ی منزل شما را با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز انجام میدهیم تا بتوانید بهترین جابجایی را داشته باشید و تخصصی تمام نیروهای ما بسیار بالاست و می توانند بسته بندی وسایل منزل را با بهترین روش برای شما انجام دهند.

بهترین روش بسته بندی در باربری چیست؟

بهترین روش بسته بندی در باربری که به شما کمک می کند بهترین اسباب کشی بدون هیچ آسیبی به وسایلتان داشته باشید این است که اول از همه بسته را از وسایل کوچکتر و کمتر شروع کنید مثل جعبه ابزار یا وسایل ورزشی و … ، بعد از آن حتما روی جعبه ها بنویسید که هر کدام از کارتن ها برای چه قسمتی و شامل چه وسایلی هستند تا در هنگام چیدمان لازم نباشد همه ی جعبه ها را باز کنید تا وسایل مورد نظرتان را پیدا کنید.

بهتر است از کارتن های کوچک برای بسته بندی وسایلی مثل کتاب ، ظروف شکستنی استفاده کنید و بین ظروف شکستنی حتما از پلاستیک های حبابدار یا پتو استفاده کنید تا در حین تکان خودن ماشین حمل و نقل باربری تهران آسیبی به آن ها وارد نشود.

حتما از پوشال یا دستمال کاغذی یا هر وسیله ی دیگری برای پر کردن فضای خالی کارتن استفاده کنید و تنها دلیلش هم این است که ممکن است در حین جابجایی کارتن ها آن قسمتی که خالی است با فشار دست یا فشار جعبه های دیگر له یا پاره شود.

بهتر است کارتن ها را بیش از حد سنگین نکنید چراکه انتقال آن به ماشین باربری سخت می شود بهتر است اگر میخواهید قسمت خالی کارتن ها را پر کنید از وسایلی ریز آن را پر کنید.

بهتر است برای داشتن باربری سعادت آباد ، باربری گاندی و هر نقطه ی دیگر از تهران با کمک شرکت باربری حرفه ای این کار را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بعد از اسباب کشی دریافت کنید بهترین نتیجه هم برای ما سالم رسیدن وسایل به مقصد است.

مطالب پیشنهادی : 

اسباب کشی آسان با شرکت باربری

اسباب کشی و اتوبار با کودکان

بهترین روش بسته بندی در باربری - باربری فاطمی

نکات دیگر بسته بندی در باربری که باید رعایت کنید !

از موارد بسیار مهمی که در حین بسته بندی اثاثیه باید رعایت کنید این است که وسایل سنگین را در کف کارتن قرار دهید و وسایل سبک را با دقت بسیار زیادی روی آن بچینید ، همین امر باعث می شود وزن کارتن به تعادل برسد.

بهترین روش بسته بندی در باربری تهران این است که حتما از کاغذ ها یا رپ (پلاستیک های حبابدار ) استفاده کنید. مثلاً برای بسته بندی لوازم عتیقه ، لب تاپ ، کامپیوتر ، ظروف چینی حتما از این پلاستیک ها استفاده کنید چراکه جلو ضربه را می گیرد  و باعث می شود وسایل شما سالم بماند.

به هیچ وجه وسایل تختی یا مسطحی مثل بشقاب ها ، قاب عکس را در جعبه های بسته بندی به صورت ایستاده یا عمودی قرار ندهید و آن ها به صورت خوابانده بسته بندی کنید تا آسیبی نبینند.

حتما حتما چسب زدن با روش صحیح به کارتن ها را فراموش نکنید و با دقت زیر و روی کارتن ها را چسب بزنید ، بهتر است که کارتن ها به شکل چهارخانه چسب بزنید تا نه باز شوند و نه اینکه آسیبی به وسایل داخل آن برسد.

بهتر است روی جعبه هایی که وسایل شکستنی یا عتیقه قرار دارد حتما روی جعبه عبارت شکستنی را بنویسید تا نیروهای شرکت باربری فاطمی آن جعبه ها را با دقت بیشتری جابجا کنند تا آسیبی به وسایل داخلش وارد نشود.

باربری گاندی ، باربری یوسف آباد و سایر مناطق تهران جزئی از مناطقی است که شرکت ما خدمات کامل باربری را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی در باربری 

اگر میخواهید وسایل بسته بندی در باربری را خودتان فراهم کنید باید کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس ها ، چسب ، سلفون ، ضربه گیر ، پلاستیک های حبابدار ، کارتن های سه تا پنج لایه ، فوم ، ساک زیپ دار برای بسته بندی لحاف را حتما داشته باشید.

اگر هم میخواهید بسته بندی را باربری فاطمی برایتان انجام دهد دیگر نیازی نیست شما وسایل ذکر شده را فراهم کنید چراکه ما خودمان این کار را برای شما میکنیم و همچنین تعداد افراید که برای بسته بندی ارسال می شوند بستگی به میزان بارهای شما دارد اگر مقدار آن زیاد باشد نیاز به نیروهای بیشتری دارید و اگر هم کم باشد که تعداد نیروها هم کم خواهد بود.

بسته بندی لوازم منزل شما برای باربری سعادت آباد به صورت کاملاً حرفه ای انجام می شود و طبق اصولی که در بالا ذکر کردیم تمام مراحل انجام خواهد شد و لازم نیست نگران چیزی باشید چراکه تمام بسته بندی اثاثیه به صورت تخصصی انجام خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : 

انتخاب ماشین حمل بار اتوبار

بهترین روش بسته بندی در باربری
برای داشتن بهترین بسته بندی و باربری همین حالا اقدام کنید!

برای اینکه بسته بندی اثاثیه و باربری با روشی حرفه ای انجام شود میتوانید با باربری فاطمی در ارتباط باشید ، شرکت اتوبار و باربری فاطمی تمام خدمات را به صورت کاملاً حرفه ای به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

برای تماس با ما می توانید هر ساعت از شبانه روزی اقدام کنید و اینکه برای ارسال بار به شهرستان هم میتوانید با باربری فاطمی در ارتباط باشید. فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران باشید نیروهای ما در زمان کوتاهی بدون اتلاف وقت در خدمت شما خواهند بود.

با کلیک بر روی دکمه ی زیر به راحتی خدمات مورد نظرتان را از ما سفارش دهید.

2020-09-15T08:26:15+00:00